3 תשובות
אז היום לא תישני

תעברי אץ הלימודים היום עד 20:00 ואז זהו
לישון
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני אצליח אבל ללמוד עד 8
הראש שלי כואב ככ באלי למות
אנונימית
אם את באמת לא מסוגלת אז תעברי רק את החובות שזה השיעורים פרטיים,קפה ואקמול..

לא הרבה קפה נגיד את האחרון לשתות גג ב14.00
אנונימי