אתמול דיברתי עם חבר טוב שלי על חיבוקים (עכשו לעניין אני לא עושה ביג דיל) והוא אמר לי למה אני לא מחבקת ידידים שלי ושאנחנו רואים אחד את השניה אנחנו לא נותנים חיבוק אבל חברה שלי כן נותנת לו,והוא אמר לי שהוא לא חושב שמישהו יסרב לי לחיבוק ושלמה אני מתביישת וכאילו אז פשוט אמרתי לו למה אתה לא נותן חיבוק לבנות כי גם החברה שלי היא זאת שנתנה לו חיבוק ראשונה ,אתם חושבים שהןא מתכוון אליו ? כאילו שאני אתן לו? כי זה ממש נשמע ככה הוא אומר זה לא מביך אני לא חושב שמישהו יסרב לחיבוק ממך תנסי וכל זה