4 תשובות
לא חושבת שזה בריא
אל תעשי את זה.
זה מוגזם
זה מוגזם
וואו אם יורדים משקל זה ממש לא בדרך הזאת
דבר ראשון זה לא יוביל אותך למטרה שאתה רוצה ואתה סתם תהפוך לשחיף בלי עצמות ושרירים
דבר שני זה ייפגע לך בבריאות באופן קיצוני ואתה תרגיש כל הזמן חלש ולא יהיה לך כלום
כמובן שיש גם סיכון לאשפוז
הדרך הכי טובה לרדת במשקל היא אימונים
אתה רוצה לרדת במשקל קח טיפים ממני
1. כל פעם שאתה יוצא לאנשהו עם חברים תביא קצת כסף או לא תביא בכלל וכך לא תוכל לקנות אוכל
2.תקבע לך לוז מסודר של מתי אוכלים ולא לאכול בפראיות כל שנייה שאתה מרגיש רעב, כמובן לאכול שלוש ארוחות ביום עם כל אבות המזון
3. תתרחק אבל תתרחק ממשקאות מסוכרים זה יפגע בך קשה שאתה רוצה לרדת
4. תישן כל לילה מוקדם (נגיד 21:00 קום ב6:00) ותצא לריצת
מקווה שעזרתי
דבר ראשון זה לא יוביל אותך למטרה שאתה רוצה ואתה סתם תהפוך לשחיף בלי עצמות ושרירים
דבר שני זה ייפגע לך בבריאות באופן קיצוני ואתה תרגיש כל הזמן חלש ולא יהיה לך כלום
כמובן שיש גם סיכון לאשפוז
הדרך הכי טובה לרדת במשקל היא אימונים
אתה רוצה לרדת במשקל קח טיפים ממני
1. כל פעם שאתה יוצא לאנשהו עם חברים תביא קצת כסף או לא תביא בכלל וכך לא תוכל לקנות אוכל
2.תקבע לך לוז מסודר של מתי אוכלים ולא לאכול בפראיות כל שנייה שאתה מרגיש רעב, כמובן לאכול שלוש ארוחות ביום עם כל אבות המזון
3. תתרחק אבל תתרחק ממשקאות מסוכרים זה יפגע בך קשה שאתה רוצה לרדת
4. תישן כל לילה מוקדם (נגיד 21:00 קום ב6:00) ותצא לריצת
מקווה שעזרתי
אסורר
זה שתפסיקי לאכול או תאכלי פחות לא יגרום לזה שתרזי
תתכתבי אם תזונאי באינסטגרם או בפייסבוק והוא יגיד לך מה לאכול
תאכלי בריא לא פחות אוכל!
זה שתפסיקי לאכול או תאכלי פחות לא יגרום לזה שתרזי
תתכתבי אם תזונאי באינסטגרם או בפייסבוק והוא יגיד לך מה לאכול
תאכלי בריא לא פחות אוכל!
באותו הנושא: