התחברות הרשמה

כתוב לי באתר של באסוס שחבילה שהזמנתי הייתה צריכה להגיע ב10.3 והיא עדיין לא הגיעה, זה הגיוני??

12 במרץ 2020, 00:49
קניות ברשתהזמנותדוארכמה זמןמשלוחים    
3 תשובות
כן.. קורונה...
.
.Barbie girl.
its corona time
אנונימית
כן חכי שישלחו לך הודעה שזה מגיע לארץ ולדואר
ל
ללא שם1010
באותו הנושא:
הזמנתי מאסוס חבילה ב 55 פאונד אני אקבל מכס?
הזמנתי מאסוס לפניי 8 ימים וכתוב לי במעקב שהחבילה עוד לא הגיעה לישראל
הזמנתי חבילה מאסוס
אז הזמנתי חבילה מאסוס..:
הזמנתם פעם מאתר אסוס? אפשר קישור לאתר?
איך יודעים שחבילה שהזמנתי מאתר wish הגיעה לדואר?
הזמנתי באסוס הזמנה ב-812 שקלים יקחו לי על זה מכס שזה יגיע לארץ?
שמתי בסטורי צילום מסך של איזה הזמנה שעשיתי באסוס ושחכתי לטשטש את המספר הזמנה זה משנה ?
הזמנתי פריט מאסוס, ובקישור מעקב כתוב "החבילה בתהליך הפצה", מה זה אומר?
הזמנתי מאסוס והחבילה הייתה אמורה להגיע ב17.9.
הזמנתי חבילה מאסוס וזה אמור להגיע ב-5 במרץ זה יגיע לי עד פורים?