4 תשובות
אולי תנסה לחבר את המחשב לחשבון מייקרוסופט שהשתמשת בו עם האקס בוקס?
מה שמעלי אמר,
וגם פשוט תבדוק ביוטיוב
שם את האייפי
אפשר לעשות זרימה