11 תשובות
שאני לא אצא כמעט מהבית חודש
שיש כל כך הרבה הנחיות ושמעל דבר קטן בכיתה שלי כמו נגיד שמישהו עושה אפצ'י אז איזה ילד צועק קורונה מהצד השני של הכיתה
פולין..
הייתי אמורה לטוס לחופשה באיטליה. בסדר
שסוף העולם קרב
שאני כנראה אכנס לדיכאון בבית
שאני פאקינג מאוהב בילדה מהכיתה שלי ועד שהצלחתי קצת להתקרב אליה לוקחים לי את זה עכשיו לחודש. היא הדבר הכי יפה בעולם.
אוף אני מאוהבת במישהו ואני לא אראה אותי
שאני לא אראה אנשים כמעט חודש
הייתי אמורה לטוס להופעה של הארי סטיילס בגרמניה
שיש מצב שפולין יתבטל ושאני לא הולכת לראות אף אחד מהשכבה שלי :/
באותו הנושא: