14 תשובות
7, אני מאוד מפחדת על סבתא שלי
1 ומעוצבן מזה שאין בית ספר.. משעמם לי בבית
1
לא בחרדה, אבל קצת מדוכא מזה שאני תקוע בחור באירופה ולא יכול כל כך לזוז מפה
4-6 בערך
נראה לי ארבע
4-6 בערך
1
2
7 הרוב בגלל שהתקשורת מלחיצה
8-7, מהמצב הכללי, לא רק קורונה.
אבל אם מדובר על הקורונה, אז אני לא מפחדת מהוירוס עצמו, רק מההשלכות שיהיו לו (כמו בידוד, או שהמצב הכלכלי יתדרדר בעולם).
אבל אם מדובר על הקורונה, אז אני לא מפחדת מהוירוס עצמו, רק מההשלכות שיהיו לו (כמו בידוד, או שהמצב הכלכלי יתדרדר בעולם).
אנונימית
באותו הנושא: