14 תשובות
7, אני מאוד מפחדת על סבתא שלי
1 ומעוצבן מזה שאין בית ספר.. משעמם לי בבית
לא בחרדה, אבל קצת מדוכא מזה שאני תקוע בחור באירופה ולא יכול כל כך לזוז מפה
4-6 בערך
נראה לי ארבע
4-6 בערך
2
7 הרוב בגלל שהתקשורת מלחיצה
8-7, מהמצב הכללי, לא רק קורונה.
אבל אם מדובר על הקורונה, אז אני לא מפחדת מהוירוס עצמו, רק מההשלכות שיהיו לו (כמו בידוד, או שהמצב הכלכלי יתדרדר בעולם).
אנונימית