3 תשובות
למה באמת? כולנו עוברות את זה פעם בחודש בערך, למה שיוריד לך בגלל זה?
אנונימית
כי זה מגעיל
אנונימית
לא יודעת אבל תצטרך לתגבר כולנו עוברות את זה אז או שתתגבר או שתכניס את חרברה שך להריון שזה ימנע מהמחזור להתיים כ 9 חודשים:)
באותו הנושא: