10 תשובות
את צריכה חברים חדשים.. הם ממש לא מתייחסים אליך כמו שצריך ואין סיבה שתשארי בחברתך.
ממש מצטער לשמוע שזה מה שעבר עליך.

את לא לבד אגב, גם אני חוויתי משהו כזה כשכל החברים התגייסו ומצאו חברים אחרים ונשארתי לבד, וגם עכשיו אני לא מוצא את עצמי חברתית באוניברסיטה.

את מוזמנת לשלוח הודעה אם תרצי תמיכה (: את לא לבד.
את צריכה לזרוק את חברות שלך לפח... את יכולה לדבר איתי תמיד!
לא מגיע לך חברות כאלה אני מבין אותך וגם אני עברתי את זה אבל זאת תקופה קשה שתעבור אם באלך לדבר על זה ולשמוע מוזמנת לשלוח הודעה :) אשמח להקשיב תוכלי לפרוק תמיד
אל תדאגי, את בצבא ויש לך הזדמנות להכיר המון חברים הרבה יותר טובים מהם
הן היו מודעות מאוד לזה שחזרת ובכל זאת סיננו אז לא מגיע לך אותם. חייל צריך לחזור הביתה למשפחה ולחברים ולא להיות בודד. אני חוב שכדי שתשאלי אותן למה הן לא ענו לך ותתני להן להמציא תירוץ, אחרי זה תזרקי אותן ותמצאי להן חברות חדשות (בטוח תמצאי עוד בצבא). לפחות שהן ירגישו מובכות לפני שאת זורקת אותן
מאמוש עם כל הכבוד, את לא צריכה אותן
את צריכה אנשים שיעריכו אותך ושירצו להיות לצידך, את בחיים לא צריכה לרדוף אחרי אף אחד בשביל היחס שלו.
אני מאמינה שבצבא תמצאי את החברים האמיתיים שלך וזה יעשה לך רק טוב.
מוזמנת לפרוק ולחפור לי בכיף ❤
וואלה לא נשמעו כל כך כמו חברות אמיתיות סתם מנתקות איתך קשר ומתרחקות ממך בלי להסביר אפילו למה? הן לא שוות את העצבים או את התסכול שלך ואת תכירי מלא חברות חדשות /ידידים בצבא אנשים שתהיי איתם בקשר ממש טוב אני מבין את התסכול שלך ואת העצבות יודע שזה לא נשמע כל כך טוב אבל תנסי לראות במה שקרה את הצד החיובי א.גילית סוף סוף מי "החברות שלך "
ב.יצא לך טוב עדיף לא לצאת כיום למסיבות עם כל הקורנה זה מקום צפוף עם הרבה אנשים.. לא שווה שתהיי בבית בבידוד שבועיים שלוש בשביל ערב אחד
שואל השאלה:
מעדכנת הן אמרו שזה היה בעיקרון יום הולדת לאמא של אחת הבנות אז הם הזמינו מעט אנשים ולא רצו להפיץ את זה שלא יעשו להם בעיות בגלל הקורונה. אני לא יודעת כמה אני קונה את זה כי בסטורי של אחת מהן רואים אנשים רנדומלים מאחורה אבל אין לי מושג. אבל אמרתי לאחת מהו שאני מעדיפה להתרחק טיפה בזמן הקרוב כי אני נפגעת יותר מדי בחבורה הזאת
אנונימית
יכול להיות אבל זה נטו החלטה שלך את מכירה אותן טוב תלכי לפי מה שאת מרגישה וחושבת
שיהיה לך בהצלחה!
את צריכה להחליף חברים
ואת מוזמנת לדבר איתי
אני מבינה אותך