7 תשובות
אני פשוט רושמת לו הודעה וכן אני בודקת כל הזמן!
בודקת כל הזמן
שואל השאלה:
מה עובר לכן בראש שאתן רואות שהוא מחובר?
אנונימי
שהוא צריך לשלוח הודעה
מהמה שעובר לי בראש זה מה הוא עושה עכשיו? עם מי הוא מדבר? מה הוא רואה?
או שבמידה ואני שלחתי הודעה אחרונה אז שיענה
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתן לי מאוד (:
אנונימי