4 תשובות
לחבר את הכבל של המטען למחשב להעלות את התמונות ואז להעתיק לדיסקונקי
לחבר את הטלפון ביו אס בי למחשב. ולחבר את הדיסקונקי למחשב.
לפתוח תיקיה בדיסקאונקי, לפתוח את 2 קבצים. אחד של הנייד והשני של התיקיה ולהעביר הכל אליה
שואל השאלה:
מה זה יו אס בי
אנונימית
זה הכבל של המטען