8 תשובות
מתה
היית מתה
אנונימי
היית מתפוצצת ומתה
לא יודע
מה היה קורה לך אם היית עומדת במוקד של איפה שהתפוצצה פצצת אטום? אני מניח שלא ממש הרבה. אבל כנראה שתהפכי לכלום במובן שלא ישאר ממך זכר אפילו לא אבק. מקווה שהברתי את הדברים ברור יותר :)
אנונימי
הגוף שלך ישרף ותהפכי לגרגרי אבק
משהו לא נעים.
את תמחקי מפני האדמה בשניה, כשפצצה אטומית מתפוצצת משתחרר חום כפול 3 מהקרקע של השמש.
4AM