התחברות
הרשמה
חושבים שזה מביך או מצחיק שהוא 1.60? אני 1.58 אני בגלל שהוא כאילו גבר נמוך והסטיגמות וכו
18 במרץ 2020, 10:06
חוות דעת
תשובה אחת
לא, רק לילדים אכפת מדברים מטומטמים כאלה
2
22 (אני בן 23 בכלל)
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על זה שיש מישהו אצלנו שלא קיבלו אותו לעבודה בגלל שהוא שחור?
חושבים שזה מביך שחבר שלי 1.60? (אני 1.58) אבל בגלל שהוא נמוך.
חושבים שזה מביך שאני 1.58 וחבר שלי 1.60? בגלל שהוא גבר נמוך כביכול
שמעתם על הילד הזה שערבים הרביצו לו מכות בגלל שהוא יהודי מה אתם חושבים על זה?
אתם חושבים שאמינם הכי מצליח בגלל שהוא לבן?ולמה?
מה אתם חושבים על אמא שצועקת על הילד הקטן שלה שבוכה בגלל שהוא עם חום וחולה.?
חושבים שזה שאני וחבר שלי 1.60 אולי אני קצת יותר זה משהו מצחיק או מביך? מה אתם חושבים?
זה פאקינג לא מצחיק אתם חושבים שהוא שבר לו תגב?
עד כמה זה מצחיק שרבתי עם משהו בגלל שהוא קילל את ידיד שלי?
מביך או מצחיק אם אני 1.58 וחבר שלי 1.60? בגלל שהוא גבר נמוך.
חושבים שאם יש גבר שהוא 1.61 זה ממש מביך והוא לא יצליח בחיים?