התחברות
הרשמה
שירת הקורונה : התגובה החיובית שלנו להתפשטות הנגיף יש פה כינוי גוף?
18 במרץ 2020, 13:21
קורונה
3 תשובות
כן, שלנו
Y
Yeah.. No
בדיוק היום אנחנו בודקים את הטקסט הזה עשיתי אותי גם
Y
Yeah.. No
כאלו אני מקווה שזה נכון
Y
Yeah.. No
באותו הנושא:
הקורונה הגיעה לישראל - תגובתכם?
שירת הקורונה : התגובה החיובית שלנו להתפשטות הנגיף
בכותרת: "שירת הקורונה: התגובה החיובית שלנו להתפשטות הנגיף"
"שירת הקורונה: התגובה החיובית שלנו להתפשטות הקורונה" יש במשפט פועל ושם תואר?
מישהו עשה את שאלה 13.ב בשירת הקורונה ויכול לשלוח?
איזה דבר חיובי קרה לכם בזכות הקורונה?
יש לי מחר פגישה עם משקית תנאי שירות, אני אמורה ללכת או שיבטלו לי בגלל הקורונה?
למישהו יש תשובות לטקסט שירת הקורונה?
מישהו יכול להסביר על הקורונה?לא הבנתי מה קורה ואיך זה נגרם?זה קשור לבירה קורונה?
איזה דברים חיוביים יש אחרי מה שקרה עם הקורונה?
מישהו עשה את הטקסט "שירת הקורונה" בעברית?