10 תשובות
קרה לי, ממישהי שהייתה פעם החברה הכי טובה שלי, זה עצוב, אבל אי אפשר להשקע בזה, שמים בארכיון וככה זה לא מופיע לך מול העיניים וגורם לך להכנס לראות את זה כל כמה שניות, רחוק מהעין רחוק מהלב, ומי שלא ענה כפוי טובה.
אנונימית
אולי הוא לא אוהב יום הולדת
אולי הוא רוצה לענות לכל מי שרשם לו מזל טוב מחר או מתישהו אחר
אבל אם אלה לא הסיבות אז אל תאחליי לו יותר בחיים חראעליו
שואל השאלה:
הוא ליטרלי העלה לסטורי את כל מי שכתב לו ברכה בסטורי שלהם, זה היה איזה 30 סטוריז וגם דאג להזכיר לי מתי היום הולדת שלו וזה
אנונימית
אהה אז יכול להיות שהוא פספס בטעות בין כל העומס?
איזה חצוף אז שלחי לו הודעה למה הוא מסנןן ונראהאז..
או שתחליטי להתעלם בכללי ממנו וזהו
אולי הוא חושב שמבין כולם את תביני בלי מילים ושהוא יענה לך על זה מאוחר יותר כשיתפנה
שתדעי שקרה לי גם ואני באמת איתך בכל ליבי, כנראה הוא לא רוצה מזל טוב רק מזל רע
לא עושים כלום
לא שולחים שוב
שואל השאלה:
הוא לא ענה עד עכשיו
אבל זה בסדר אני לא איפור אני יודעת שיצאתי בסדר ולא עשיתי משהו לא נכון והכל טוב
אנונימית