8 תשובות
בכלל לא
לא אבל יש הסגר בשביל מה?
אנונימית
לא.
שואל השאלה:
בהסגר אמרו שאפשר ללכת לטיול באיזור הבית, אני לא הולכת לפגוש אף אחד ואני לא יוצאת מהמושב
אנונימית
לא.
אנונימי