8 תשובות
בכלל לא
לא
לא אבל יש הסגר בשביל מה?
אנונימית
לא.
שואל השאלה:
בהסגר אמרו שאפשר ללכת לטיול באיזור הבית, אני לא הולכת לפגוש אף אחד ואני לא יוצאת מהמושב
בהסגר אמרו שאפשר ללכת לטיול באיזור הבית, אני לא הולכת לפגוש אף אחד ואני לא יוצאת מהמושב
אנונימית
לא.
אנונימי
באותו הנושא: