15 תשובות
אני פשוט מאוהבתת בו
דיימון יותר חתיך ממנווו
שואל השאלה:
חה דיימון מגעיל
אנונימית
ממש לאא
אני רק בעונה 3
אבל בהתחלה לא אהבתי אותו ועכשיו אני מאוהבת בוו
אחותי למה לזלזל בתשובות של אחרות
לשאלה שלך אני גם אוהבת את סטפן אבל זה לא אומר שאת צריכה לזלזל בתשובות של האחרות את זאת ששאלת את השאלה וזה לגיטימי שלא לכולם יהיה תשובה כמו שלך
אנונימית
שואל השאלה:
יש לן התנהגות מגעילה
אומרת אחת שראתה תסדרה כמה פעמים לסטפן יש לב כזה טוב הוא אוהב מכבד חתיך הורס דיימון רק עושה רע הורג רוצח פוגע מגעיל !
אנונימית
דלנה פוראבר
נקודנ סוף משפט
סטפן לא מציאותי,דיימון כן
אני רוצה שתתני לי סיבות לכך שדיימון הוא פחות יותר טוב מסטפן כי אני ממש לא חושבת כך.
נכון שדיימון הרג אנשים
חחח את לא יכולה להגיד שסטפן לא.
להזכירך בעונה 3 (אמרת שראית את הסדרה 9 פעמים , אז אני מניחה שאת זוכרת תסצנה הזאת!)שדיימון ואלנה הלכו לחפש את סטפן בשיקגו . הם מצאו את הבית הישן שלו כשהוא רשם את כל מי שהוא *הרג! * בקיר שלו ובואי זאת לא הייתה רשימה קטנה , זה היה חתיכת שמות ! וזה רק היה בשנת 1920 ! אז אל תנסי להוציא את סטפן הטוב לב ואת דיימון הרע
כי הוא בדיוק כמוהו
וגם אל תשכחי שסטפן הוא זה ששינה את דיימון לערפד!
דיימון רצה למות אנושי אבל סטפן "המכבד חתיך הורס " איך שאת קוראת לו הרג את אבא שלהם ושינה את דיימון להיות כזה
אז אל תנסי להוציא את סטפן ככה ואת דיימון ככה
כי לדעתי דיימון הוא אח הרבה יותר טוב מסטפן
אני יכולה להמשיך בעוד אלפי סיבות למה אני חושבת ככה אבל זה לא יגמר !
כי יש כבר את אדוארד אהובי מדמדומים שהוא כמו סטפן, עכשיו צריך לרענן קצת, ועשו לנו טובה כדי שנוכל לראות חתיכיות על המסך
כי דיימון הוא ההגדרה לשלמות.
הוא גם חתיך וגם מתחשב וגם מכבד אותה וגם הוא קצת רע והוא רוצה רק לטובתה ויש בו הכל , כן סטפן נחמד אבל בדיימון עש כל מה שצריך.
סטפן הרג הרבה יותר אנשים מדיימון והוא רוצח המוני . סטפן עדיין נשמה טהורה אבל גם דיימון.
icy girl^^
כל כך מסכימה איתך.
שואל השאלה:
איזה צדדים טובים הוא מוציא ממנה בדיוק?
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק בגלל זה עלתה לי המחשבה
אנונימית
מה עובר עלייך דיימון ההגדרה לשלמות
עזבי את זה שהוא חתיך הורס הוא מכיל אותה ומוציא ממנה צדדים שהיא לא ידעה שיש בה והיא הופכת אותו לטוב יותר הם מדהימים לפי דעתי אבל הכותבים של הסדרה כן היו חייבים לתת לו סוף טוב