8 תשובות
לפחות את יצאת בזול אני הפסדתי הלילה הזה 8 נקודות אמינות
יאפ.
פשוט ללכת לישון.
פשוט ללכת לישון.
אני באותו מצב שלך, נראה לי הכי טוב זה ללכת לישון
מזדהה איתך, וכן עדיף שפשוט תלכי לישון
^^^^^המבולגן- קורה לטובים ביותר
אנונימית
קשה באימונים קל בקרב
גאה בך קשןת
אנונימית
לא לישון לעולם
באותו הנושא: