תשובה אחת
כן כי גם אם יש שם הסגר (אני לא ממש עוקבת) אז ברור שהדרך הכי יעילה והגיונית זה לשחרר אריות ולא פשוט לשלוח אנשים שאשכרה אפשר לשלוט בהם לפטרולים.