התחברות
הרשמה
פוטין באמת שחרר אריות שיסתובבו ברחובות כדי שאנשים לא יצאו?
חחח זה פוטין הכל הגיוני כבר
22 במרץ 2020, 15:43
רוסיה
פוטין
חיים
תשובה אחת
כן כי גם אם יש שם הסגר (אני לא ממש עוקבת) אז ברור שהדרך הכי יעילה והגיונית זה לשחרר אריות ולא פשוט לשלוח אנשים שאשכרה אפשר לשלוט בהם לפטרולים.
h
heylo
באותו הנושא:
מה דעתכם על פוטין?
מה פוטין עושה עכשיו?
אתם אוהבים את פוטין?
אם הייתם חייבים לבחור או את טרמאפ או פוטין ראש ממשלה למדינה במי הייתם בוחרים?
איך כותבים את השם של פוטין באנגלית? XD
מה אתם אומרים על השם פוטין לחתול?
פוטין נראה טוב לדעתכם?
איזה יצורים על טבעיים/אגדות הייתם רוצים שיסתובבו פה?
מי יותר חתיך קים ג'ונג' און או פוטין?
מה פוטין עושה עכשיו?
ראיתי מישהו שהוא שכפול של פוטין.