6 תשובות
כי הוא ראש ממשלה פצצה
במקום לצאת עליו,תחשבו רגע מה הוא עובר,הוא באמת עושה הרבה בשבילנו ואולי יש דברים רעים אבל תתעסקו גם בטוב.
אנונימית
הוא יודע איך לשחק לאנשים במוח, לגרום להם לחשוב שהוא הדבר הכי טוב שקיים, בגלל זה אומרים שהוא יודע לנאום כמו שצריך
הוא מושלם
כי הוא מלך,מבין עניין,יודע לדבר ולנאום בצורה ברורה טובה וכמו שצריך, אני מסכימה עם דעותיו.
כדי להראות כמה הוא "מושלם". אני בטוחה שהבן אדם לא שכח שאחרי שכל הסיפור עם הקורונה יגמר עדיין יהיה לו משפט וכרגע הוא רוצה להיות הגיבור של כולם כדי שאחר כך הוא יוכל לעשות כל מיני מהלכים כדי להתחמק מהמשפט.
אני לא אומרת שהוא לא פועל טוב אבל כמה שקוף אתה יכול להיות שאתה אומר שאתה מנווט את המדינה כאילו היא ספינה בלב ים מלא קרחונים, לומר אשכרה כאילו הוא המציא את השיטה של לקחת נוגדנים מאדם שחלה בקרונה כדי להמציא חיסון (אני ממש התעצבנתי מאיך שהוא אמר את זה, כל בן אדם שעושה בגרות בביולוגיה לומד את זה) או שכל החכים שמדברים לא מפסיקים ללקק לו.
יכול להיות שהוא מנהל טוב את המשבר (בנתיים אין לי טענות, אולי את האיסור נסיעה לאיטליה היה צריך להקדים בכמה ימים אבל שיהיה זה לא באמת קריטי, תכלס אם הוא פעל טוב או לא נגלה בסוף) אבל ברצינות כמה שקוף אפשר להיות.
אני לא אומרת שהוא לא פועל טוב אבל כמה שקוף אתה יכול להיות שאתה אומר שאתה מנווט את המדינה כאילו היא ספינה בלב ים מלא קרחונים, לומר אשכרה כאילו הוא המציא את השיטה של לקחת נוגדנים מאדם שחלה בקרונה כדי להמציא חיסון (אני ממש התעצבנתי מאיך שהוא אמר את זה, כל בן אדם שעושה בגרות בביולוגיה לומד את זה) או שכל החכים שמדברים לא מפסיקים ללקק לו.
יכול להיות שהוא מנהל טוב את המשבר (בנתיים אין לי טענות, אולי את האיסור נסיעה לאיטליה היה צריך להקדים בכמה ימים אבל שיהיה זה לא באמת קריטי, תכלס אם הוא פעל טוב או לא נגלה בסוף) אבל ברצינות כמה שקוף אפשר להיות.
באותו הנושא: