6 תשובות
כן.
אם את באמת חושבת שאין לו כח אליך אז נראה לי שכן אבל יכול להיות שאם תפסיקי הוא ישלח הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
אז שישלח ואז אני אדע מה הולך
אז שישלח ואז אני אדע מה הולך
אנונימית
תשאלי אותו אם יש לו כח לדבר, דברי איתו דוגרי. ושתדעי שיכול להיות זאת רק הרגשה שלך ואת פשוט מפחדת מזה שלא יהיה לו כח אליך אז את מתחילה לדמיין את זה, לדעתי זה פסיכולוגי.
שואל השאלה:
אבל אז אני ארגיש חופרת
וכאילו אני לא יכולה בלעדיו
אבל אז אני ארגיש חופרת
וכאילו אני לא יכולה בלעדיו
אנונימית
אל תדאגי לו ברגע שתחפרי לו הוא פשוט יסנן, הוא לא תינוק. ולדעתי תנסי למצוא לך עוד תעסוקות חוץ מלדבר איתו כי בכללי לא טוב להיות אובססיבי למישהו.
באותו הנושא: