2 תשובות
אני לא בטוחה אבל זה לא סוף העולם אל תדאגי ^^
תראי הסיבה שלא מצאו עדיין חיסון לקורונה היא משום שעדיין לא בטוח שהנגיף הזה יופיע שוב אי פעם בחיינו, ואז קשה מאוד למצוא "פראייר" שישקיע בזה... כמו כן אנחנו עדיין לא יודעים מספיק על הנגיף, וייתכן כי האדם מפתח לו נוגדנים בצורה טבעית. בכל מקרה למצוא חיסון לנגיף זה דבר שלוקח זמן, עניין של חודשים ארוכים לעתים גם שנים...
באותו הנושא: