7 תשובות
אני חושבת שכן
לא רק אם גם הוא ניהיה חולה
שואל השאלה:
אבל אם מגלים שהוא חולה אז בינתיים השני שלא צריך בידוד יכול להדביק אחרים
אנונימי
זה הנהלים
שואל השאלה:
אמרתי את זה למישהו והוא אמר שאני טיפש שאני חושב ככה אבל לי זה נראה הגיוני. למה רק כשמאבחנים אז צריך לתת בידוד שיתנו מהתחלה
אנונימי
בלבלת בטירוף אבל במילא כולם בהסגר אז כם אם משנו ליד מדהו שליד משהו שנדבק מומלץ להיכנס להסגר