6 תשובות
להשתין בענידה
הכל
בישראל כל הזכויות של הגברים כוללים גם את הנשים
כרגע יש לנו אותם זכויות כמו הגברים לפי החוק אבל זה לא מיושם כמו שצריך
זה ממש לא נכון כי אם זה היה נכון היית רואה הרבהה יותר העסקה של נשים כי אם משלמים פחות לנשים אז עדיף להעסיק נשים ולהרוויח יותר כסף ולכן להעסיק גבר לא משתלם אז למה שמישהו יעשה את זה?
למה גברים צריכים לשלם מלא כסף לנשים כשהם מתגרשים? אם היא בגדה אז למה אני איך לשלם לה? למה גברים תמיד אלה שמתחילים אם נשים? למה זה אף פעם לא הפוך? למה זה בסדר שאישה מרביצה לגבר כי"זה לא כואב לו" אבל אם גבר יתן מכה קטנה לאישה כל העולם יקפוץ?יש עוד מיליון דוגמאות אם נתקטנן על כל דבר קטן נוכל לשבת פה עד מחר בלי סיבה פשוט דלגו יש לכם בעיה ספציפית אז תצאו נגד זה סתם בישביל שהאפשרות הזאת תיהיה פתוחה זה סתם עושה מלא בעיות ואם זה לא הפריע לאף אחד עכשיו למה להתחיל?
באותו הנושא: