התחברות הרשמה

זה מוזר שאני ממש אוהבת ללבוש סוודרים?

זה כל כך נעים וכפי. במיוחד הסוודרים שסרוגים עבה
27 במרץ 2020, 11:10
סוודרצמרלבושבגדיםדעה    
3 תשובות
לא מוזר בכלל
א
אבא שך
ממש לא
א
אורן טונה
לא, ממש לא, גם אני אוהבת ואף פעם לא חשבתי ככה....
S
SiKe**
באותו הנושא:
מי אוהבת ללבוש סוודרים עבים וצמריריים??
כמה זה מוזר שאני בת ואני אוהבת ללבוש בוקסרים?
זה מוזר שאני לא אוהבת ללבוש שמלות?
ממש רוצה כבר להתחיל ללבוש סוודרים !! גם אתם ??
אני לא אוהבת קיץ כי אני מתה על סוודרים!! זה כמו ללבוש שמיכה נעימה וחמימה לכל מקום וזה כל כך כיף!!
זה מוזר ללבוש חולצה שאני חושבת שהיא יפה עם סמל של להקה עליה שאני לא שומעת ,?
מוזר שאני אוהבת ללבוש את התחתונים של אח שלי?
אוף מתי כבר אפשר ללבוש סוודרים??
זה מוזר אם קניתי סוודר שהוא קצר?כמו חולצת בטן רק בסוודר
זה מוזר שאני לא אוהבת סוודרים?
זה מוזר שאני לא אוהבת ללבוש....