7 תשובות
אני אוהבת יותר את הdangerous women
שואל השאלה:
אם תוכלו להסביר למה זה יהיה מצוין
אם תוכלו להסביר למה זה יהיה מצוין
סוויטנר, ההפקה והתלבושות יותר מיוחדות
סוויטנר וורלד טור לדעתי
היכולות הווקאליות שלה השתפרו, אני חושבת שהשירים הרבה יותר אישיים אז זה גורם לתחושת קרבה
קשר ממש קרוב עם המעריצים ומשהו בו היה ממש מיוחד
וגם היא שילבה את המחרוזת שירים ישנים מיורס טרולי ומיי אבריטיניג וגם מחרוזת כריסמס וזה היה מהמם ומיוחד
היכולות הווקאליות שלה השתפרו, אני חושבת שהשירים הרבה יותר אישיים אז זה גורם לתחושת קרבה
קשר ממש קרוב עם המעריצים ומשהו בו היה ממש מיוחד
וגם היא שילבה את המחרוזת שירים ישנים מיורס טרולי ומיי אבריטיניג וגם מחרוזת כריסמס וזה היה מהמם ומיוחד
הרמה של סוויטנר הרבה יותר טובה
אבל הונימון טור זה וואו
אבל הטור הראשון שלה
הוא סבבה
אבל הונימון טור זה וואו
אבל הטור הראשון שלה
הוא סבבה
אני הייתי בסוויטנר והוא באמת הטור הכי טוב שיש
סוויטנר אני מאוהבת בתלבושות ובהפקה שם ובכללי כל השירים הכי האהובים עליי שחה היו שם וזה טור מדהים והיכולות הווקאליות שלה שם הם וואו .
באותו הנושא: