9 תשובות
ירדן, היא חכמה ובחורה ישרה ויש לה לב נדיר!
תקוה, מההתחלה לא התחברתי לירדן.
ירדן, בהתחלה נורא התחברתי לתקוה, אבל עם הזמן שעבר הפרצוף האמיתי שלה התגלה.
וככל שזה קרה ירדן הכי נפגעה מהעניין.
כאשר רוב חבריה של ירדן עזבו ואפילו ליאור עזב אותה לטובת תקוה, וירדן סתמה תפה ונתנה לליאור לעשות את הבחירות שלו, למרות הרגשות שלה שהיו מעורבים בכל הענין.
כאשר תקוה, עושה דברים אולי לא מכוונה רעה, אבל פוגעת באנשים.
ביניהם גם ירדן, לכן אני ראיתי את התהליך שירדן עברה מתחילת העונה ועד עכשיו ואני יכולה להגיד שזה שמיים וארץ ממה שהיא התחילה, ולטובה.
בעוד תקוה השתנתה רק לרעה והשתמשה בחבריה לרעה.
אני בכלל חושבת שכל הדבר הזה היה באשמת ליאור, אז אין לי איך להפיל את זה על תקוה. אבל תקוה גם לא יצאה סבבה בסיפור. היא לא ראתה את נקודת המבט של ירדן בכל הסיפור ולהבין שגם היא באה ממקום שלא בא לפגוע בתקוה, זה פשוט משהו שהוא לא בשליטתה. הרגשות שלה לליאור.
וככל שזה קרה ירדן הכי נפגעה מהעניין.
כאשר רוב חבריה של ירדן עזבו ואפילו ליאור עזב אותה לטובת תקוה, וירדן סתמה תפה ונתנה לליאור לעשות את הבחירות שלו, למרות הרגשות שלה שהיו מעורבים בכל הענין.
כאשר תקוה, עושה דברים אולי לא מכוונה רעה, אבל פוגעת באנשים.
ביניהם גם ירדן, לכן אני ראיתי את התהליך שירדן עברה מתחילת העונה ועד עכשיו ואני יכולה להגיד שזה שמיים וארץ ממה שהיא התחילה, ולטובה.
בעוד תקוה השתנתה רק לרעה והשתמשה בחבריה לרעה.
אני בכלל חושבת שכל הדבר הזה היה באשמת ליאור, אז אין לי איך להפיל את זה על תקוה. אבל תקוה גם לא יצאה סבבה בסיפור. היא לא ראתה את נקודת המבט של ירדן בכל הסיפור ולהבין שגם היא באה ממקום שלא בא לפגוע בתקוה, זה פשוט משהו שהוא לא בשליטתה. הרגשות שלה לליאור.
איך אתם יכולים לעודד את ירדן
חמודים לכו תראו תפרקים הראשונים של האח הגדול קצת תזכרו איך ירדן בשבועיים הראשונים עלה לה האף כשחברים שלה היו איתה בתוך הבית , ראיתי היום את הפרק איך שהיא התמסכנה שאנשים עושים עלייה חרם ופשוט צחקתי ,בן אדם בדרן שצריך לשחק בבימה כשחקן ראשי , כשטענה שאנשים עושים עלייה חרם רק מכיוון שהייתה מועמדת להדחה , כל בן אדם אחר בבית יכול להתבכיין על זה שעושים עליו חרם רק בגלל שכיביכול העמידו אותו ,אבל לה אין את הזכות ,*את הזכות*!! להגיד שעושים עלייה חרם במיוחד לא לתקווה
לאנשים שיש זיכרון ! שזוכרים את הפרקים הראשונים איך ירדן עודדה את כל הבית לעשןת חרם על תקווה המסכנה ,כשחברים שלה ישבו לדבר עם תקווה כל פעם היא הייתה מבייכנת להם ואומרת להם איך הם מסוגלים לשבת איתה , האישה הכי דוחה שראיתי בתולדות האח הגדול ! שחקנית
בוכה לי בחדר האח בלי דמעות
האישה הכי לא רואיה להגיע לגמר ואם היא תגיע לגמר זה ביזיון !!
תקווה הבן אדם הכי חכם והכי עם לב ענק בבית הזה נ.ב היא עושה את כל העונה בלעדייה הייתה עונה משעממץ
חמודים לכו תראו תפרקים הראשונים של האח הגדול קצת תזכרו איך ירדן בשבועיים הראשונים עלה לה האף כשחברים שלה היו איתה בתוך הבית , ראיתי היום את הפרק איך שהיא התמסכנה שאנשים עושים עלייה חרם ופשוט צחקתי ,בן אדם בדרן שצריך לשחק בבימה כשחקן ראשי , כשטענה שאנשים עושים עלייה חרם רק מכיוון שהייתה מועמדת להדחה , כל בן אדם אחר בבית יכול להתבכיין על זה שעושים עליו חרם רק בגלל שכיביכול העמידו אותו ,אבל לה אין את הזכות ,*את הזכות*!! להגיד שעושים עלייה חרם במיוחד לא לתקווה
לאנשים שיש זיכרון ! שזוכרים את הפרקים הראשונים איך ירדן עודדה את כל הבית לעשןת חרם על תקווה המסכנה ,כשחברים שלה ישבו לדבר עם תקווה כל פעם היא הייתה מבייכנת להם ואומרת להם איך הם מסוגלים לשבת איתה , האישה הכי דוחה שראיתי בתולדות האח הגדול ! שחקנית
בוכה לי בחדר האח בלי דמעות
האישה הכי לא רואיה להגיע לגמר ואם היא תגיע לגמר זה ביזיון !!
תקווה הבן אדם הכי חכם והכי עם לב ענק בבית הזה נ.ב היא עושה את כל העונה בלעדייה הייתה עונה משעממץ
אנונימית
תקווה , ירדן טוענת שעושים עליה חרם , שתקווה אמרה לדיירים לא לדבר עם ירדן , בולשיט. ירדן מתמסכנת. בפרקים הראשונים ראו טוב מאוד איך ירדן יוצאת על תקווה ואומרת טוב מאוד לא לדבר עם תקווה. תקווה שתקה לה. איך היא יכולה להגיד שתקווה עושה עליה חרם ? איך ? היא עושה סיפור ממש. והיא ממש מגזימה.
אנונימית
להצביע לתקווה!!
אנונימית
תקווה
בהמשך למה שכתבו למעלה אם לירדן היו נשארים כל החברים שלה היא היתה ממשיכה להתנהג מגעיל לתקווה כמו שהיא התנהגה בהתחלה
אבל בגלל שהיא נשארה לבד היא שותקת וכולם אומרים שהיא מתאפקת וכו
וחוץ מזה נכון תקווה לפעמים מתעצבנת בטירוף וטועה אבל גם אני. ואני בטוחה שגם אתם
עד שבאה דיירת לאח הגדול כל כך חכמה, מצחיקה, שנונה, אמיתית ומרגשת
אני הולכת להצביע לה בגדול!!!!
בהמשך למה שכתבו למעלה אם לירדן היו נשארים כל החברים שלה היא היתה ממשיכה להתנהג מגעיל לתקווה כמו שהיא התנהגה בהתחלה
אבל בגלל שהיא נשארה לבד היא שותקת וכולם אומרים שהיא מתאפקת וכו
וחוץ מזה נכון תקווה לפעמים מתעצבנת בטירוף וטועה אבל גם אני. ואני בטוחה שגם אתם
עד שבאה דיירת לאח הגדול כל כך חכמה, מצחיקה, שנונה, אמיתית ומרגשת
אני הולכת להצביע לה בגדול!!!!
אני קוראת לכולם, ובמיוחד לאוהדי תקווה להצביע לה ככל שניתן, היא הכי ראויה להגיע לגמר ולזכות, בבקשה בבקשה!!!
ירדן, היא לא יורדת לרמות נמוכות כמו תקווה , ו שתקווה יוצאת עלייה על מאתיים ירדן שותקת והשתיקה זה מעלה. כל הכבוד לה , הלוואי עליי לדעת לשתוק ככה במצבים כאלה. היא עוברת כל כך הרבה דברים שם לבד. היה לה מההתחלה רגשות לליאור והתחיל בינהם משהןא , ופתאום הוא מתאהב מול הפרצוף שלה במישהיא אחרת והם מתחילים להיות זוג מול הפרצוף שלה והיא צריכה לראות את זה כל יום.בנוסף תקווה יורדת עלייה בלי סוף ובלי סיבה כמו אבועלי מול כולם וכולם שותקים הולכים בסוף לתמוך בתקווה , תקווה פוגעת בירדן ואף אחד לא הולך אלייה לראות מה שלומה. היא עוברת שם חרם מרוב הדיירים שעכשיו מתייפייפים כאלו לא. ירדן נפגעת שם וחווה דברים בלי כתף תומכת , והיא רק סופגת.