14 תשובות
איכס זה דוחה כניראה לא שם לב ותספרי לו חחח
לספר את זה
הוא בטח הלך מתוך שינה וחשב שהם השירותים..
הוא בטח הלך מתוך שינה וחשב שהם השירותים..
תספרי חחח
זה היה סבבה עד העיניים העצומות.. בקטע הזה הרגת אותי
אני ממליצה להתעלם מזה כרגע אבל אם זה יקרה שוב להעיר לו
אני ממליצה להתעלם מזה כרגע אבל אם זה יקרה שוב להעיר לו
אנונימית
שואל השאלה:
אז זהו שהוא בן שנתיים וזה אחת הסיבות שלא ידעתי איך הוא עלה כל השיש כי הוא קטנציק
אז זהו שהוא בן שנתיים וזה אחת הסיבות שלא ידעתי איך הוא עלה כל השיש כי הוא קטנציק
אנונימית
איכס מה לא בסדר איתו!
אה הוא בן שנתיים חחח מה הוא מבין ביכלל
אוי רק אותי זה דיי הטריד?..חחח
סתם ספרי לו הוא בטח עשה את מתוך שינה
עריכה: אהה הוא בן שנתיים חח הוא לא מבין
סתם ספרי לו הוא בטח עשה את מתוך שינה
עריכה: אהה הוא בן שנתיים חח הוא לא מבין
וואי לקחו את זה קצת קשה חחח זה לא אשמתו יש כאלה שהולכים באמצע הלילה וחולמים תוך כדי
שואל השאלה:
^^^^הוא אוטיסט -_-
^^^^הוא אוטיסט -_-
אנונימית
אוטיסט על אמת או שאת סתם קוראת לו ככה
כי את עצבנית
שואל השאלה:
לא, הוא באמת ככה
אני בחיים לא אחשיב אוטיסט כקללה.
לא, הוא באמת ככה
אני בחיים לא אחשיב אוטיסט כקללה.
אנונימית
יופי כל הכבוד חשבתי ככה! ובמקרה הזה הייתי מוותר לו כי זה לא נראלי משהיו שהוא שלט בו או לא יש מצב שזה פשוט תופעל לווי
באותו הנושא: