9 תשובות
לא... איןלי כוח להתחרות :/
בטח סבבה מה יש לך, זה אומר שהוא ידע להבין אותך יותר טוב וזה. אלא אם כן הוא ממש חתיך וזה,
ממש לא סבבה!! גם אם יש אמון למה כל הזמן להרגיש בתחרות?
no no no
לא סבבה
אנונימית
לאאא