6 תשובות
כנראה מהלילה זה יעבור
תשתי מים תאכלי לחם או פירה אם זה ממשיך תקשרי לרופא או מדא או שתקחי כדור
אולי נתפס לך שם שריר? לי זה קורה לפעמים אם אני מתאמנת יום לפני והולכת לישון, או אם אני ישנה על הבטן חזק ממש ואז זה נתפס...
ממליצה לא להילחץ, אני מאמינה שאת בסדר :)
שואל השאלה:
יש מצב שנתפס לי שריר,אתמול התחלתי להתאמן..
אנונימית
אולי לא ישנת הכי נוח?
אז זאת הסיבה! :) הגוף שלך לא רגיל למאמץ.
אני לא יודעת איזה אימון עשית, אבל זה יכול להיות קשור לסוג האימון או פשוט לעובדה שהקצב נשימה שלך השתנה והגוף לא רגיל לזה