10 תשובות
לא גם אני די ככה
אתה יהודי אבל אתה לא מאמין ?
אנונימית
לא מוזר.
איש איש באמונתו יחיי
איש איש באמונתו יחיי
לא גם אני יהודית אבל לא מאמינה
שמע
גם הנצרות
וגם האיסלם
שניהן מבוססות על היהדות...
יהדות פשוט פה מההתחלה של העולם...
ואלו שתי דתות שהתפתחו עם הזמן...
לפי דעתי אם אתה מתחבר יותר לנצרות זה בגלל שבנצרות יותר קל
ואתה לא רוצה לקבל על עצמך נגיד לשמור שבת כשרות או חובות כאלה ואחרים
מה שאנחנו חייבים
גם הנצרות
וגם האיסלם
שניהן מבוססות על היהדות...
יהדות פשוט פה מההתחלה של העולם...
ואלו שתי דתות שהתפתחו עם הזמן...
לפי דעתי אם אתה מתחבר יותר לנצרות זה בגלל שבנצרות יותר קל
ואתה לא רוצה לקבל על עצמך נגיד לשמור שבת כשרות או חובות כאלה ואחרים
מה שאנחנו חייבים
בסופו של יום אתה יהודי
ולפי האמונה היהודית כל חייך תשאר יהודי ואתה לא יכול לשנות את זה
מבחינתך אתה יכול לשנות...
ולפי האמונה היהודית כל חייך תשאר יהודי ואתה לא יכול לשנות את זה
מבחינתך אתה יכול לשנות...
שואל השאלה:
אני לא אוהב בגלל שזה יותר קל
אני לא אוהב בגלל שזה יותר קל
גם הנצרות מאמינה באלוהים אז אם אתה מתחבר לנצרות זה אומר שאתה עדיין מאמין באלוהים
יותר הגיוני
יותר הגיוני
זה לא מוזר
גועל נפש סליחה
אנונימית
באותו הנושא: