התחברות
הרשמה
אני עובדת בשירות לקוחות טלפוני ונתנו לנו לעבוד מהבית מאז ההסגר. קשה לי בטירוף אני כל הזמן בחרדות, קשה לי עם השעות,
עם הלחץ, יושבים עלינו עוד יותר. כדאי לי להתפטר?! אני מרגישה שזה יותר מיידי. גם ככה מאוד קשה לי בכללי בגלל המצב. העבודה הזאת מתסכלת עוד יותר !
5 באפריל 2020, 06:53
שירות לקוחות
עבודה
טלפונים
עסקים קטנים
קורונה
תשובה אחת
לפי הסיבה כן כדאי לך דבר איתם תסביר להם שאתה לא יכול לעבוד יותר כמו שכתבת בשאלה תסביר להם
O
Orel petel
באותו הנושא:
אני בן אדם ביישן ואני עובדת בשירות לקוחות. אני מגמגמת בשיחות הרבה וזה לקוחות מתעצבנים עליי כי הם לא מבינים אותי
אני עובדת כנציגת שירות לקוחות מה הכי קשה לדעתכם בעבודה הזאת?
מה מספר הטלפון של שירות הלקוחות של הוט?
חיילת משחוררת. כדאי לעבוד בשירות לקוחות טלפוני בחברת ביטוח?
אני עובדת בשירות לקוחות
זה קשה לעבוד בשירות לקוחות טלפוני?
אני עובד בשירות לקוחות וכל יום הלקוחות צועקים ומקללים אותי ואת חבר שלי לא
אני נציגת שירות לקוחות טלפוני אם יהיה מצב של לקוח שמפלרטט איתי ואז ניהיה קשר רומנטי זה תקין?
מישהו יכול להביא לי את הטלפון של שירות לקוחות של איביי
מישהוא יודעה את מספר הטלפון של שירות לקוחות של חשבון פייפיל
מאיזה גיל אפשר לעבוד בתור נציג שירות לקוחות טלפוני / מוקדן?