4 תשובות
אתה לא יכול לפחד מלהיות עצמך!!!
אני פה לכל דבר, אתה יכול לשלוח לי משהו
אני פה לכל דבר, אתה יכול לשלוח לי משהו
אתה יכול לדבר איתי :)
אם תספר להורים הם בטוח יתמכו בך כי בכל זאת אתה הבן שלהם ובמיוחד שאם תסביר להם הם יבינו אני בטוחה ואם אתה צריך לדבר או משו אשמח לעזור
לא טוב לשמור משהו הרבה זמן בבטן... אני עשיתי את זה ובסוף נכנסתי לדיכאון וברוך השם אחרי שנה שלמה יצאתי ממנו. לפני שיהיה מאוחר מידי אני חושבת שכדאי לך לספר להם... ואם אתה צריך אתה יכול לדבר איתי
באותו הנושא: