4 תשובות
בהצלחה :)
להימנע ממשהו לחלוטין זה לא בריא ורק יגרום לך לרצות אותו עוד יותר.
כדאי שלא תשימי את הרף גבוה מדי ואז תדחפי את עצמך לנקודת שבירה וייאוש.
שגרת תזונה בריאה היא לא מושלמת 100% מהזמן.
עדיף לחשב את התזונה ולרשום הכל כדי להגיע לעקרון 80-20- 80% מהזמן תאכלי בריא ותשאירי 20% למאכלים פחות בריאים. ככה עדיין תוכלי להגיע לתוצאות ולחיטוב בלי להתחרפן. זה הגישה המקובלת שממליצים עליה רוב התזונאים.
כבר שולחת לך פירוט
כדאי שלא תשימי את הרף גבוה מדי ואז תדחפי את עצמך לנקודת שבירה וייאוש.
שגרת תזונה בריאה היא לא מושלמת 100% מהזמן.
עדיף לחשב את התזונה ולרשום הכל כדי להגיע לעקרון 80-20- 80% מהזמן תאכלי בריא ותשאירי 20% למאכלים פחות בריאים. ככה עדיין תוכלי להגיע לתוצאות ולחיטוב בלי להתחרפן. זה הגישה המקובלת שממליצים עליה רוב התזונאים.
כבר שולחת לך פירוט
בבקשה
שואל השאלה:
תודה רבה !!
תודה רבה !!
אנונימית