8 תשובות
חודש
59 ימים נראה לי
אנונימי
אמרו תשעה ימים אבל אם את בתיכון ועושה בגרויות זה יוצא הרבה יותר כי רוב הבגרויות ביולי...
החופש הגדול שישים ימים איך 59
אנונימית
שואל השאלה:
לחטיבה זה 10 ימים ולתיכון חודש?
לחטיבה זה 10 ימים ולתיכון חודש?
ממה שהבנתי יקצרו בכחצי את החופש, כמובן ש לתיכוניסטים זה יהיה הרבה יותר ארוך משום שמועד ב במתמטיקה (הבגרות האחרונה לדעתי) היא כבר לקראת אוגוסט
לכולם זה תשעה ימים אבל בגלל למידה לבגרויות יצא לך יותר
9 ימים בינתיים
באותו הנושא: