6 תשובות
אני חושבת שכן
איזה אימון בטן עשית?
שואל השאלה:
אני עושה את זה אני לא בכושר בשיטת אז הוא ממש קשה לי אישית אבל הוא ממש נחמד
אני עושה את זה אני לא בכושר בשיטת אז הוא ממש קשה לי אישית אבל הוא ממש נחמד
קישורים מצורפים:
אנונימית
איזה מהסרטונים? יש שם כמה
שואל השאלה:
שוב, זה של שבועיים. כל יום יש קבוצת אימונים אחרת.
שוב, זה של שבועיים. כל יום יש קבוצת אימונים אחרת.
אנונימית
באותו הנושא: