5 תשובות
תגיד לה שאתה מחבב אותה וזהו
שואל השאלה:
ואך בדיוק ?
ואך בדיוק ?
אנונימי
עם המקלדת
"היי .רציתי להגיד לך משהו , אפשר?"
ואז היא תגיד לך כן
ואז תגיד לה "אני ממש מחבב אותך " או "אני מתחיל להרגיש אליך רגשות"
ואז
"מה יש לך להגיד על זה ?" או "רציתי לשאול אם זה הדדי"
בהצלחה:)
ואז היא תגיד לך כן
ואז תגיד לה "אני ממש מחבב אותך " או "אני מתחיל להרגיש אליך רגשות"
ואז
"מה יש לך להגיד על זה ?" או "רציתי לשאול אם זה הדדי"
בהצלחה:)
פשוט תכתוב לה ,אם אתה מפחד שהיא תדחה אותך או לא יודע איך היא מרגישה אתה יכול לבדוק את ''האיזור'' תנסה לדבר איתה עם פלירטוטים ומשם תראה איך זה זורם.
באותו הנושא: