5 תשובות
תגיד לה שאתה מחבב אותה וזהו
שואל השאלה:
ואך בדיוק ?
אנונימי
עם המקלדת
"היי .רציתי להגיד לך משהו , אפשר?"
ואז היא תגיד לך כן
ואז תגיד לה "אני ממש מחבב אותך " או "אני מתחיל להרגיש אליך רגשות"
ואז
"מה יש לך להגיד על זה ?" או "רציתי לשאול אם זה הדדי"

בהצלחה:)
פשוט תכתוב לה ,אם אתה מפחד שהיא תדחה אותך או לא יודע איך היא מרגישה אתה יכול לבדוק את ''האיזור'' תנסה לדבר איתה עם פלירטוטים ומשם תראה איך זה זורם.