5 תשובות
א. שיהיה המון מזל טוב
ב. אפשר לעשות שיחת וידאו
ג.מקווין שזה יעבור מהר
מזל טוב! שתהיה בריאה
מבין אותך, לי אמור החודש להיוולד האחיין השלישי ומבאס אותי שלא אוכל ללכת לבית חולים ולהיות בלידה ועם אחותי
מזל טוב!! :)
מקווה בשבילך שתוכלי לראות אותה כמה שיותר מהר :)
מזל טוב! תזכרי שזה לטובתה, אחרי המצב הזה תוכלי לראות אותה, בנתיים אני מאמינה ששולחים לך תמונות שלה:)
מזל טוב את יכולה לעשות שיחת וידאו מקווה שתראי אותה בקרוב