9 תשובות
לא כדאי, זה תמיד יכול להיות איזה פדופיל
להתחיל שיחות עם אנשים פה בסטיפס או בפורום אחר או באיזשהו אתר/אפליקציה. ולהיות הכי אמיתית שאת.
(בלי להגיד הרבה פרטים אישיים)
(בלי להגיד הרבה פרטים אישיים)
סתם להתחיל שיחה, אבל אני לא חושבת שאפשר להכיר חברים לחיים רק מהאינטרנט נגיד אם את מכירה אבל לא ממש טוב אפשר ליצור קשר אבל אם לא פגשת בחיים את אף פעם לא יכולה לדעת מי עומד מאחורי המסך.
למצוא חברים משוטפים ולדבר קצת על איך הם הכירו ואז עליו ואלייך ותמשיכו פשוט את השיחה
אני הכרתי פה את החברה הכי טובה שלי אז בטח שאפשר ליצור פה קשרים לחיים.
לשלוח היי, להתחיל שיחות וככה להמשיך
לשלוח היי, להתחיל שיחות וככה להמשיך
תשלחי לאנשים שנראים נחמדים הודעות בפרטי ותתחילי לדבר איתם
אפשר להכיר המון אנשים מהאינטרנט ,אבל קשה להישאר בקשר
החברות הכי טובות שלי פעם הכרתי דרך קבוצת וואצאפ ארצית , דיברנו מלא פעם אבל כל אחת מקצה אחר בארץ ולאט לאט מפסיקים לדבר וכבר לא שומרים על קשר...
אבל אם את רוצה בכל מקרה, קבוצות וואצאפ ארציות , אינסטגרם , כל האפליקציות כמו ההופ , להכיר מחברים שלך שיכירו לך.
אבל תאמת , יש לי חברה טובה שהכרתי בכיתה ה באינסטגרם ועכשיו אנחנו חברות טובות
החברות הכי טובות שלי פעם הכרתי דרך קבוצת וואצאפ ארצית , דיברנו מלא פעם אבל כל אחת מקצה אחר בארץ ולאט לאט מפסיקים לדבר וכבר לא שומרים על קשר...
אבל אם את רוצה בכל מקרה, קבוצות וואצאפ ארציות , אינסטגרם , כל האפליקציות כמו ההופ , להכיר מחברים שלך שיכירו לך.
אבל תאמת , יש לי חברה טובה שהכרתי בכיתה ה באינסטגרם ועכשיו אנחנו חברות טובות
להתחיל לדבר איתם למשל פה
לשלוח:היי
באותו הנושא: