4 תשובות
או שאת פשוט באמת לא רוצה לאכול
או שאת בדיכאון
או שאת בדיכאון
גם לי זה קורה הרבה, רק תדאגי לאכול ארוחת בוקר צהריים וערב אל תכריחי את עצמך לאכול יותר ממה שחשוב
אני יודעת שזו לא השאלה אבל זה התשובה שהייתה לי
אני יודעת שזו לא השאלה אבל זה התשובה שהייתה לי
זה קורה לי מלא
פשוט תאכלי משו שאת ממש אוהבת וזה יפתח לך תתיאבון
פשוט תאכלי משו שאת ממש אוהבת וזה יפתח לך תתיאבון
אנורקסיה זו מחלה נפשית, משהו בראש, האכילה/חוסר האכילה היא תופעת הלוואי של המחלה. יש אנשים שמשתמשים בהגבלת האכילה שלהם כדרך לשלוט על משהו בחיים שלהם כי הם מרגישים שאין להם שליטה על שום דבר, יש אנשים שעושים את זה כי ה"הצלחה" בלא לאכול מביאה להם סיפוק ותחושה שהם שווים משהו, יש אנשים שמונעים מעצמם אוכל כדי להיראות אחרת אבל לא משנה מה הם יעשו וכמה הם לא יאכלו זה אף פעם לא יהיה מספיק.
אנורקסיה ושאר הפרעות אכילה זה נושא רציני, זה שלא מתחשק לך לאכול בזמן האחרון ממש אבל ממש לא אומר שאת אנורקסית, ואני מניחה שלא התכוונת לזה אבל דברים כאלה מובילים לזילות במחלות המאוד קשות האלה.
לשאלה- את לא חייבת לאכול מלא, תשתדלי לאכול מנות קטנות כל כמה זמן ולא לדחוף לעצמך הרבה אוכל.
אנורקסיה ושאר הפרעות אכילה זה נושא רציני, זה שלא מתחשק לך לאכול בזמן האחרון ממש אבל ממש לא אומר שאת אנורקסית, ואני מניחה שלא התכוונת לזה אבל דברים כאלה מובילים לזילות במחלות המאוד קשות האלה.
לשאלה- את לא חייבת לאכול מלא, תשתדלי לאכול מנות קטנות כל כמה זמן ולא לדחוף לעצמך הרבה אוכל.
באותו הנושא: