11 תשובות
אצלי אין ממש הרבה פעילות ביישוב אבל כן רואים הבדל
אצלנו תמיד שקט
כן
אנונימית
ההבדל היחיד שמורגש זה שאי אפשר לצאת בחמישי שישי, מעבר לזה מרגיש די רגיל
כן אין הבדל יש אנשים בחוץ
שואל השאלה:
אני מצטערת לשמוע אנונימית): תהיו חזקים
באמת שאין הבדל לכולם יש גינות וכלבים אז מסתדרים
הבאסה היחידה זה שאי אפשר להיפגש עם חברים שגרים ביישובים אחרים אבל חוץ מזה הסגר עובר אחלה חח
אנונימית
שואל השאלה:
כן חח
רואים שינוי מכוניות לא כול כך עוברות
שואל השאלה:
אצלי גם ברגיל לא אז..