15 תשובות
לא
לא כי אסלאם זאת דת ממש מדכאת
וכנראה הייתי מתאבד אם האיסלאם הייתה נכונה כי זה פשוט אוי ואבוי אחד גדול
וכנראה הייתי מתאבד אם האיסלאם הייתה נכונה כי זה פשוט אוי ואבוי אחד גדול
שואל השאלה:
אז את לא באמת מאמינה באלוהים. את רק נהנית לשמור על היהדות זה סתם מוזר
אז את לא באמת מאמינה באלוהים. את רק נהנית לשמור על היהדות זה סתם מוזר
לא, לא כי אני אוהבת להיות יהודיה, גם אבל זה לא קשור, כי האסלאם היא דת מאוד קשה ואני לא מאמינה ביסודות שלה ובמה שהיא מציגה, והיא אלימה ושוביניסטית והיא הדת הכי גרועה מבין כל הדתות
אנונימית
שואל השאלה:
למעשה אם תסתכלי היטב במקורות גם היהדות היא אלימה ושובניסטית
היהדות לעומת הנצרות היא גם דת קשה וזה בכלל לא משנה כי זה מה שאלוהים רוצה ממך, לא היית עושה מה שאלוהים מבקש ממך? אם לא, אז למה את שומרת מצוות יהודיות?
למעשה אם תסתכלי היטב במקורות גם היהדות היא אלימה ושובניסטית
היהדות לעומת הנצרות היא גם דת קשה וזה בכלל לא משנה כי זה מה שאלוהים רוצה ממך, לא היית עושה מה שאלוהים מבקש ממך? אם לא, אז למה את שומרת מצוות יהודיות?
כן,
אם זה היה מוכח בוודאות ואי אפשר להתווכח אז כן. (למרות שזה לא הגיוני אבל אני זורמת :))
בקיצור אם זה רצון האל ואנחנו יודעים בוודאות מה הוא רוצה, מה יש להתווכח איתו?
הוא אמר שזה מה שצריך לעשות אני אתווכח עם אלוקים? (או אללה במקרה של השאלה)
למרות שיהדות ובאסלאם זה אותו אל בכל מקרה רק הדרך שעובדים אותו היא שונה
בכל מקרה מה שאלוקים יגיד שצריך לעשות אני יעשה
אם זה היה מוכח בוודאות ואי אפשר להתווכח אז כן. (למרות שזה לא הגיוני אבל אני זורמת :))
בקיצור אם זה רצון האל ואנחנו יודעים בוודאות מה הוא רוצה, מה יש להתווכח איתו?
הוא אמר שזה מה שצריך לעשות אני אתווכח עם אלוקים? (או אללה במקרה של השאלה)
למרות שיהדות ובאסלאם זה אותו אל בכל מקרה רק הדרך שעובדים אותו היא שונה
בכל מקרה מה שאלוקים יגיד שצריך לעשות אני יעשה
אנונימית
את לא מכירה אותי, והבנתי שאת שונאת את היהדות ואתאיסטית, וראיתי הרבה תשובות שלך על זה, אף אחד לא אמר שאני דתייה או שומרת מצוות, אל תבואי אליי בטענות, וכן אני אוהבת את החגים היהודיים וכן אני שומרת כיפור והשאר לא מעניין אותי, אני מאמינה בדרך שלי, לא בדרך שרבנים החליטו, ולא מעניין אותי אם את מקבלת את זה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
אין פה על מה להתווכח אם את לא היית עושה את מה שאלוהים מבקש ממך באופן אישי, את לא באמת מאמינה בו
זה לא קשור למה שאת אוהבת זה קשור למה שאת מאמינה
אין פה על מה להתווכח אם את לא היית עושה את מה שאלוהים מבקש ממך באופן אישי, את לא באמת מאמינה בו
זה לא קשור למה שאת אוהבת זה קשור למה שאת מאמינה
ממש לא
אם ואם ואם
ואם היה לי מיליון שקל ?ואם היה שלום בעולם?
כרגע זה לא קורה ואפילו לא קצת אז לא.
ואם היה לי מיליון שקל ?ואם היה שלום בעולם?
כרגע זה לא קורה ואפילו לא קצת אז לא.
למה שאחרי שהוא נתן לנו תורה עם חוקים מפורטים
הוא יגיד שהדת האחרת היא נכונה.
הוא יגיד שהדת האחרת היא נכונה.
אבל שואלים אם הוא היה נגלה אלינו ואומר שזה מה שצריך לעשות
לא תעשו את זה? אלוקים בכבודו ובעצמו הבורא של העולם אומר לכם משהו
ברור שאני עשה מה שהוא אומר, הוא ברא, הוא יצר וצריך להקשיב לו.
אם אתם מאמינים אתם אמורים לעשות מה שהוא אומר ורוצה וללכת אחריו
לא תעשו את זה? אלוקים בכבודו ובעצמו הבורא של העולם אומר לכם משהו
ברור שאני עשה מה שהוא אומר, הוא ברא, הוא יצר וצריך להקשיב לו.
אם אתם מאמינים אתם אמורים לעשות מה שהוא אומר ורוצה וללכת אחריו
אנונימית
דת כל כל אלימה ומבזה בשביל להוכיח את האמונה שלך אתה צריך לרצוח אנשים חפים מפשע
אם היו מוכיחים שאלוהים קיים והדת המוסלמית באמת קיימת, זה כבר לא באמת אמונה כי הוא קיים במאה אחוז, לא רואה סיבה לא להאמין בו אם מוכח שהוא באמת קיים
רק באופן תיאורתי (כי מעשית זה לא שייך, כי ה' שהתגלה לכל עמנו במעמד של עם שלם אמר לנו שתרותו היא לכל הדוורת. אז למה שנאמין ליחיד שטוען שלאוקים אמר לו שמעכשיו יש דת אחרת?) אני אענה: כן. אם זאת הדת האמיתית של אלוקים - צריך ללכת אחריה.
באותו הנושא: