5 תשובות
גם לי זה קרה אל תדאגי זה יעבור
את יודעת בערך את הסיבה לכך? אולי קרה משהו?
את יודעת בערך את הסיבה לכך? אולי קרה משהו?
שואל השאלה:
כן זה סוג של כאב שלא יכלתי להכיל יותר מרוב שהוא גדול אז פתאום בבום הפסקתי להרגיש
באמת היה לך אותו דבר ועבר?? כמה זמן זה נמשך לך?
כן זה סוג של כאב שלא יכלתי להכיל יותר מרוב שהוא גדול אז פתאום בבום הפסקתי להרגיש
באמת היה לך אותו דבר ועבר?? כמה זמן זה נמשך לך?
אנונימית
אם בא לך תכתבי לי בפרטי :)
שואל השאלה:
כתבתי
כתבתי
אנונימית
אני ככה תמיד אבל יש לי תרגשות הכבואים בי שאני חושבת שאני לא מוכנה ל ראות אותם אני מבינה אותך זה יעבור לך סמכי עלי תאמיני לי שכשתהי גדולה והבת שלך תגיד לך את זה את תדעי מה לעשות במצב הזה מקווה שעזרתי באיזהשהו אופן
באותו הנושא: