23 תשובות
תיבדקי בגוגל איך להיתעסק עם שדים
יש משחק שאמור לעבוד
hide and seek alone
אבל יש לו הוראות ממש מפורטות אז...תביני אותם קודם
יש עוד משחק אני צריך להיזכר בו אבל אני אכתוב כאן עוד תשובה
הוא אמור להיות אפילו יותר מסוכן
hide and seek alone
אבל יש לו הוראות ממש מפורטות אז...תביני אותם קודם
יש עוד משחק אני צריך להיזכר בו אבל אני אכתוב כאן עוד תשובה
הוא אמור להיות אפילו יותר מסוכן
לדעתי זה סתם התגרות בגורל כל התעסוקה הזאת אבל אם את מתעקשת יש מדריכים מאוד מפורטים בגוגל
שואל השאלה:
כן ממש ^ עכשיו אעשה את זה אוף
כן ממש ^ עכשיו אעשה את זה אוף
אנונימית
תעשן גראס
גוגל
אוקע אחותי
בתכלס יש סיאנס לרוחות ויש סיאנס לשדים
הקטע בסיאנס רוחות זה שיש סיכוי שתיפלי על רוח רעה שתרדוף אותך
לגביי שדים אין שד טוב כולם רעים הם נחמדים רק להאליל שלהם ושמשפחתו (יעני הסטן לילית הילדים שלו)
אז זה סיכון ב-100 אחוז
אולי השד סתם יישחק לך במוח
אולי הוא ירדוף אותך
ואת לא רוצה ששד יירדוף אותך שדים הרבה יותר חזקים מרוחות
בתכלס יש סיאנס לרוחות ויש סיאנס לשדים
הקטע בסיאנס רוחות זה שיש סיכוי שתיפלי על רוח רעה שתרדוף אותך
לגביי שדים אין שד טוב כולם רעים הם נחמדים רק להאליל שלהם ושמשפחתו (יעני הסטן לילית הילדים שלו)
אז זה סיכון ב-100 אחוז
אולי השד סתם יישחק לך במוח
אולי הוא ירדוף אותך
ואת לא רוצה ששד יירדוף אותך שדים הרבה יותר חזקים מרוחות
תעשי סיאנס לא טוב פעם זה קרהנלאחותי והיא הרגישה נגיעה בגב ואז שמענו דברים בבית וכאלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה שד
אני רוצה שד
אנונימית
שואל השאלה:
סיאנס זה רוחות
סיאנס זה רוחות
אנונימית
תיכנסי לערוץ של סאם&קולבי, הם עושים מלא דברים משוגעים ורואים אשכרה את התגובות של הרוחות והשדים.
תלמדי דמונולוגיה
קישורים מצורפים:
אפשר לזמן הכל.
זה לא מטייל פה כמו בארצות אחרות.
בכל מקרה, אם זה משהו ספציפי וחשוב מספיק עדיף שתלכי למישהו שמבין בזה/ רב.
זה לא מטייל פה כמו בארצות אחרות.
בכל מקרה, אם זה משהו ספציפי וחשוב מספיק עדיף שתלכי למישהו שמבין בזה/ רב.
אפשר לדעת למה?
להתעסק איתי.
סתם לא....אולי(?)
אממ סיאנס אבל זה לא תמיד עובד וזה יכול להזיק לך
סתם לא....אולי(?)
אממ סיאנס אבל זה לא תמיד עובד וזה יכול להזיק לך
תחפשי מדריך לזה בגוגל אולי?או ביוטיוב
תתחפשי לציידת צללים
סיאנס
בדקי בגוגל יש מדריכים מפורטים
בדקי בגוגל יש מדריכים מפורטים
טוב תקשיבי שד רוח לא משנה כל כוח לא מכאן כלשהו, יש הרבה סרטונים/סיפורים דרכים שיש לקרוא לשדים בטח שהרבה מזויפים לכן אני לא אמליץ לך לאתר כלשהו או משהו כזה אבל תביני שד מקבל אנרגיות מאנרגיות רעות.. בסוף הוא רק ירצה להרוג אותך, את תעשי לו מה שהוא רוצה כי יש קטע שבכל סיפור שדים הם רוצים משהו
קיצר תעשי מה שבאלך אבל רעיון רע
קיצר תעשי מה שבאלך אבל רעיון רע
שד זה קשה זה רק אמינדה
מישהו א שיכול לראות רוחות מלאכים שטנים ושדים לגעת לשמוע ולראות במקרה זה מה שאני לך זה היה ממש קשה רק שתדעי שד זה סוג של רוח
ואם תזמיני אותו הוא ירצה להרוג אותך אבל גם בזה אפשר לטפל
שד הוא שליח של שטן או ישות עצמאית
יש כמה דרכים יגיד לך אחת הכי קצה ותבדקי גם באינטרנט אבל לא בטוח נכון אבל עדין
רק שתדעי שיעול להרוג אותך כל שניה
את בטוחה שאת רוצה תגידי כי זה הליך מסובך
מישהו א שיכול לראות רוחות מלאכים שטנים ושדים לגעת לשמוע ולראות במקרה זה מה שאני לך זה היה ממש קשה רק שתדעי שד זה סוג של רוח
ואם תזמיני אותו הוא ירצה להרוג אותך אבל גם בזה אפשר לטפל
שד הוא שליח של שטן או ישות עצמאית
יש כמה דרכים יגיד לך אחת הכי קצה ותבדקי גם באינטרנט אבל לא בטוח נכון אבל עדין
רק שתדעי שיעול להרוג אותך כל שניה
את בטוחה שאת רוצה תגידי כי זה הליך מסובך
מספר קוריאני תירגמתי אז כן .
שבו,הביאו צלחת אם נר שחור.
הדליקה את הנר
התחילו לנשום,לאט לאט.
אחר כך לשים את הידים על הריצפה (ליד הצלחת אם הנר)
ולהביא את כל האנרגיה,לתוך הנר(לאש)
עכשיו כשהאש ממולעת אנרגיה,מתחיל התהליך.
אסור,אסור לכם ליבהל.
אסור לכם,לדבר על שטויות.
דברו אם השד (שנכנס לאש) בכבוד... כאילו שהוא המורה לתאי צי שלכם.. ויכול להרוג אותכם כל שניה.
קלטו את התשובות בראש (במחשבה)
ועכשיו,שסיימתם שימו את הידים על הריצפה שוב,ועוד פעם את כל אבל כל האנרגיה הביאו לאש,כך שהשד יעוף משם,כשהיא ניגמרה לכם,שאבו אותה מחדש.
שבו,הביאו צלחת אם נר שחור.
הדליקה את הנר
התחילו לנשום,לאט לאט.
אחר כך לשים את הידים על הריצפה (ליד הצלחת אם הנר)
ולהביא את כל האנרגיה,לתוך הנר(לאש)
עכשיו כשהאש ממולעת אנרגיה,מתחיל התהליך.
אסור,אסור לכם ליבהל.
אסור לכם,לדבר על שטויות.
דברו אם השד (שנכנס לאש) בכבוד... כאילו שהוא המורה לתאי צי שלכם.. ויכול להרוג אותכם כל שניה.
קלטו את התשובות בראש (במחשבה)
ועכשיו,שסיימתם שימו את הידים על הריצפה שוב,ועוד פעם את כל אבל כל האנרגיה הביאו לאש,כך שהשד יעוף משם,כשהיא ניגמרה לכם,שאבו אותה מחדש.
^ חח בוכהה
אני מבינה בזה קצת ואני אומרת לך מראש אל תעשי דבר כזה אל תחפשי אותם כלום
הם לא טובים תאמיני לי
את לא רוצה
הם לא טובים תאמיני לי
את לא רוצה
באותו הנושא: