8 תשובות
כן, אין תיאבון.
כן,קרה לי
כן, לא בהכרח קשר ישיר
כן, אין תיאבון לאוכל
כן בדיכאון אין תאבון וכתוצאה מכך יורדים במשקל
אנונימית
תקשיבי את לא צריכה להיות בדיכאון או לרדת במשקל את צריכה להיות עצמך ולמי שלא טוב אז שיקפוץ אני חושבת שאתה מעלף/מעלפת ואולי זה רק גיל ההתבגרות
אל תשתני בשביל כלום
כן,
וגם בין דיכאון לעליה במשקל..
אחד מהסימנים לדיכאון הם אכילה רגשית ואנורקסיה.
אבל לא כל מי שסובל מאנורקסיה ומאכילה רגשית בדיכאון