התחברות
הרשמה
יש פה כאלה שמשחקים בראול סטרס?
ואם כן יש לכם קבוצה מה השם?
10 באפריל 2020, 00:02
Brawl Stars
משחקי סלולאר
ברול סטארס
2 תשובות
אניי אבל אינלי קבוצה
T
Tov beseder
שואל השאלה:
מה השם
אנונימית
באותו הנושא:
יש פה כאלה שמשחקים בראול סטארס?
אתם משחקים בראול סטרס או רק אני?
מי בא לשחק בראול סטרס? משעמם
יש פה אנשים שמשחקים בראול סטארס?
מישהו פה משחק בראול סטארס?
מישהו פה משחק בראול סטארס?
היי אנשים! אתם משחקים בראול סטארס?
אני בת 17 והורדתי בראול סטרס
מישהו פה משחק בראול סטארס?
יש מישהו שמשחק בראול סטארס?
מישהו משחק בבראול סטרס?