3 תשובות
לא, זוגיות בתיכון זה לא תמיד כיף ויש ריבים ולחץ חברתי וריכולים וכל מיני שטויות של ילדים
זה כן חוויה אבל אני מעדיפה זוגיות מעבר לתיכון וגם אם בתיכון אז עם מישהו מחוץ לתיכון
אם זה לא הגיע עכשיו זה יגיע מאוחר יותר.
לא מה זה משנה מתי זה תמיד כיף בתיכון זה יותר קשה בגלל הלחץ הלימודי אז עדיף זוגיות אחריי התיכון לדעתי