8 תשובות
הןא לא מנסה להצחיק
הוא לא אמור להיות מצחיק ומה אידיוט זה ילד בן 13 מה אתה מצפה
לא היחיד ולקחת 250 שקל לברכה מילד בן 13 זה פשוט בדיחה
אנונימית
אתה לא היחיד
אתה לא היחיד הוא ממש מעצבן וחצוף שהוא לוקח 250 שח על ברכה. כאילו תיקח מחיר סמלי אבל הגזמת קצת
אנונימית
כן אתה היחיד
מבחינתו הוא זמר לא קומיקאי.
הוא לא מנסה להצחיק הוא מצחיק בגלל שאין לו מודעות
באותו הנושא: