התחברות
הרשמה
האם זה בסדר שבתקופה הזאת יש לי עליות וירידות ברגשות לחבר שלי?
12 באפריל 2020, 09:29
מצב רוח
6 תשובות
נראלי
Ben
כן
4
4:20
כן גם לי זה נוראי
ב
בת 15 אבל לא נראת בכלל
כן
ס
סבתא של כיפה אדומה
כן
י
ילדה לא מוסברת..
כן זה לגיטימי שזה מה שיקרה ..
M
Martin :)
באותו הנושא:
מה התקופה הכי חרא בחיים שלכם ובאיזה גיל התקופה הזאת קרתה ??
עליתם או ירדתם במשק בתקופה הזאת?
איזה סדרה אתם רואים בתקופה הזאת?
זה בסדר להוציא את הכלב בתקופה הזאת?
אני באמת לא יכולה יותר, התקופה הזאת זאת התקופה הכי קשה שעברתי בחיים שלי..
זה בסדר ללבוש ג'ינסים ארוכים לגברים בתקופה הזאת?אנשים לא יחשבו שזה מוזר?
מתי לדעתכם כל התקופה הזאת עם הקורונה שמקרונה הזאת תיגמר ונחזור לשגרה?
לאיזו תקופה אתם הכי מתגעגעים ולמה דווקא לתקופה הזאת?
אני מחפשת אנשים שהיו במיקמק בתקופה של שרת קווי ארנה מי היה בתקופה הזאת?
זה בסדר לדעתכם להפגש אצל חברים (בבתים) בתקופה הזאת?
בתקופה הזאת של ההסגר, איך מתנהל סדר יום שלכם?