9 תשובות
כן
ודיי אני באמת צחקתי מהתיאור שיש לך ידיד שדומה לסוס
חח גם אני חשבתי על זה
כן, וזה משום מה נורא הצחיק אותי
כן.
יש לי מכר שאני רואה אותו הפנים שלו מזכירים פנים של צב.
יש לי מכר שאני רואה אותו הפנים שלו מזכירים פנים של צב.
כן
יש מצב שזה ממש מרושע אבל לי ולחברה שלי יש קטע כזה להתאים לכל בנאדם איזה חיה הוא היה אם הוא היה חיה
יש מצב שזה ממש מרושע אבל לי ולחברה שלי יש קטע כזה להתאים לכל בנאדם איזה חיה הוא היה אם הוא היה חיה
שואל השאלה:
^^
חחח גם לי ולחברה שלי יש את הקטע הזה
^^
חחח גם לי ולחברה שלי יש את הקטע הזה
אנונימית
העולם מתחלק לשניים
1) אנשים שדומים לארנב
2)אנשים שדומים לצב
אם תסתכלי על זה תבני שזה היגיוני
1) אנשים שדומים לארנב
2)אנשים שדומים לצב
אם תסתכלי על זה תבני שזה היגיוני
יש לי ידי שדומה לקוף, ברצינות, לא בקטע של להעליב
באותו הנושא: